Följande medlemsavgifter gäller för medlemskap i Vaxholms Tennisklubb.

Medlemstyp

Senior

400 kronor

Junior*

300 kronor

Hel familj**

800 kronor

Stödjande

200 kronor

* Till och med det år hen fyller 18 år
** Krav är samma boendeadress

För att bli medlem i Vaxholms Tennisklubb behöver du:

• Om du inte redan har ett användarkonto så behöver du registrera ett konto på MATCHi.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Du kan skapa ett konto genom att antingen besöka MATCHi.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. eller genom att ladda ned appen.
  • Fyll i namn, personnummer, e-postadress och lösenord.
  • Du kommer sedan få ett aktiverings-mail från MATCHi och ombedes att aktivera ditt användarkonto.
  • Välj Vaxholm Tennisklubb som din favoritklubb, och bli medlem för att få förmåner och de bästa priserna. Klicka på ”bli medlem” och ansök om medlemskap.
  • När registreringen av ditt konto är klart är du redo att boka tider online på önskad tid i tennishallen och utomhus på grusbanan.
  • När du bokar speltid i MATCHi kommer du få en kod både i bekräftelsemailet samt i själva bokningen på MATCHi, och koden använder du när du ska komma in i tennishallen.
  • Till utomhusbanan behöver du ingen kod för att tillträda.
  • Du betalar med kontokort eller via klippkort / presentkort som kan köpas och betala bantider med detta online.
  • Via MATCHi kan du även söka spelpartners på din nivå m.m.
  • Nu är det bara att logga in och börja boka på MATCHi.se.

Är du redan medlem så gäller nedan avseende betalning för medlemskap 2024:

• Individuellt Seniormedlemskap - För er som har ett individuellt seniormedlemskap och betalade för 2023 via MATCHi kommer avgiften att dras automatiskt vid årskiftet. Betalade du inte medlemskapet via MATCHi så kan du enkelt betala avgiften för 2024 via Vaxholms Tennisklubbs anläggningssida på MATCHi.se. Inga fakturor för individuellt seniormedlemskap kommer att skickas.
  • Individuellt Juniormedlemskap - Avgiften för juniorer som inte ingår i ett familjemedlemskap kommer även fortsättningsvis att faktureras manuellt.
  • Familjemedlemskap - Avgiften kommer att debiteras automatiskt vid årsskiftet för er som betalade denna typ av medlemskap via MATCHi 2023. Nya och förändrade familjemedlemskap måste däremot hanteras med manuell faktura alternativt betalas via MATCHi.se.

Vill du avsluta ett medlemskap eller göra förändringar i ert familjemedlemskap så är det viktigt att du meddelar styrelsen senast 15:e december 2023. Uppsägning eller eventuella frågor skickas till info@vaxholmstennisklubb.se.

Bankgironummer: 5745-8036
VAXHOLMS TENNISKLUBB