Skärgårdsligan

Singelserien för damer och herrar!

Skärgårdsligan består av två serier;

• Skärgårdsligan - hit kan både damer och herrar anmäla sig, vilket betyder att vissa matcher blir mixade. HT22/VT23 har vi 41 spelare som tävlar i sex olika divisioner.
  • Dam-skärgårdsligan - för att få fler damer att anmäla sig till Skärgårdsligan så startade VTK upp Dam-skärgårdsligan hösten 2022. Det blev väldigt uppskattat och HT22/VT23 så har vi 17 spelare som tävlar i tre olika divisioner.

Är du intresserad att vara med, eller har frågor, kontakta vår tävlingssektion:

Eller skicka ett mail till vtktavling@hotmail.com.

VTK använder Ligaspel.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. för att administrera bokningar och registrering av resultat.
Du bokar dina hemmamatcher som vanligt och sedan är det viktigt att du registrerar dina resultat i Ligaspel.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. efter matchen (du anger först vad set-siffrorna blev och sedan vad respektive set hade för game).

Publicerad: 2023-01-13

Senast uppdaterad: 2023-03-27