Vi efterlyste tips på förbättringar!

I vårt senaste nyhetsbrev efterlyste vi feedback från våra medlemmar hur vi kan förbättra vår verksamhet - stort som smått.

Vi fick in tips från två av våra medlemmar som premieras med varsitt bollrör med tennisbollar från Tennispoint. Tack till Mats Larsson samt Andreas Gerdén!

"Att klubben ska använda tennisbollar som är bra för vår planet. Att spela med en boll byggd på återvunna tennisbollar med ett ytskikt av ull och bomull istället för plast borde ligga i linje med vad alla klubbar borde göra. Ett förslag på företag som tillhanda håller miljövänliga bollar är Renewaball (www.renewaball.com)."
Förslag inkommit från Mats Larsson.

"Vi har två motionscyklar idag som många använder för att värma upp innan man börjar spela tennis. Dessa cyklar skulle behöva lite omsorg och lagas. Ett annat förslag är att köpa in en/två crosstrainer då fler muskler kan värmas upp innan tennisen."
Förslag inkommit från Andreas Gerdén.

Klubben ser över båda dessa förslag! Ett litet tillägg är att vi helst hade velat tacka Mats Larsson med ett bollrör från Renewaball - men nu var det bollrör från Tennispoint som hade utlovats i nyhetsbrevet så då fick det bli det😉

Har du synpunkter eller förslag på hur vi kan förbättra vår klubb - hör av dig till styrelsen på info@vaxholmstennisklubb.se.

Bollrör

Publicerad: 2024-01-20