Tenniskurser under jullovet!

Utveckla ditt tennisspel till nästa nivå med någon av våra intensivkurser under jullovet.

I mellandagarna och efter nyår arrangerar vi två fyradagarsläger för både juniorer och vuxna. Du har nu chansen att anmäla dig till dessa och tillsammans med andra tennisentusiaster och våra duktiga tränare förkovra dig i tennisen. Perfekt för dig som vill träna under jul- och nyår, öka din tennisdos och kanske stifta nya tennisbekantskaper.

Vår erfarna tränare Wladde Wedenski kommer att ansvara för träningen. Träningen kommer att bestå av spelövningar som är utformade för att utmana och utveckla ditt spel. Genom att fokusera på teknik, strategi och taktik kommer du att lära dig att analysera spelet och fatta snabba beslut på banan.

Intensivkurs (juniorer)
Klockan 10:00-11:30 och 11:30-13:00
Pris: 1200 kr

Intensivkurs (vuxna)
Klockan 13:00-14:30 och 14:30-16:00
Pris: 1400 kr

Båda kurserna äger rum:
- Vecka 52: 27-30 december
- Vecka 1: 2-5 januari

Fyra elever på banan (först till kvarn gäller men blir det färre än 3 anmälda så ställs kursen in och man får pengarna tillbaka).
Klubben kommer skapa junior- respektive vuxengrupper med jämna spelare.
Har ni önskemål om något så ange gärna det i er anmälan (spela med en vän, tid, etc).

Sista anmälningsdag - torsdag den 21:a december.

Anmälan till kurserna
- Tenniskurs vecka 52 juniorer Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Tenniskurs vecka 1 juniorer Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Tenniskurs vecka 52 vuxna Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
- Tenniskurs vecka 1 vuxna Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Har du frågor om dessa tenniskurser när det gäller t ex upplägg, kontakta Wladde på coach@wedenski.tennis

För övriga frågor kontakta Vaxholms TK på info@vaxhomstennisklubb.se

Privatlektioner finns tillgängligt vissa tider och bokas på coach@wedenski.tennis

Spel i tennishallen