Info gällande betalning av medlemsavgift 2024!

Medlemsavgiften för 2024 kommer inte höjas, däremot så förenklar vi betalningsrutinen där vi i största möjliga mån vill använda MATCHi. Detta besparar styrelsen många timmars jobb med fakturahantering och uppföljning, tid som styrelsen istället kan lägga på annat som skapar mervärde för alla medlemmar.

Individuellt Seniormedlemskap - För er som har ett individuellt seniormedlemskap och betalade för 2023 via MATCHi kommer avgiften att dras automatiskt vid årskiftet. Betalade du inte medlemskapet via MATCHi så kan du enkelt betala avgiften för 2024 via Vaxholms Tennisklubbs anläggningssida på MATCHi.se. Inga fakturor för individuellt seniormedlemskap kommer att skickas.

Individuellt Juniormedlemskap - Avgiften för juniorer som inte ingår i ett familjemedlemskap kommer även fortsättningsvis att faktureras manuellt.

Familjemedlemskap - Avgiften kommer att debiteras automatiskt vid årsskiftet för er som betalade denna typ av medlemskap via MATCHi 2023. Nya och förändrade familjemedlemskap måste däremot hanteras med manuell faktura alternativt betalas via MATCHi.se.

Vill du avsluta ett medlemskap eller göra förändringar i ert familjemedlemskap så är det viktigt att du meddelar styrelsen senast 15:e december! Uppsägning eller eventuella frågor skickas till info@vaxholmstennisklubb.se.

Avgift för medlemskap i VTK
Juniorer - 300 kronor (t o m det år hen fyller 18)
Seniorer - 400 kr
Familjemedlemskap - 800 kronor (krav är samma boendeadress)